SLIM Samenwerken

SLIMsamenwerken is een project van Kracht in Mobiliteit. Voor de uitvoering van de ACT©-talentenmeting werkt Kracht in Mobiliteit samen met de coaches van Stichting Timo.

Als medewerker binnen het SLIMsamenwerken project heb je een geweldige kans om gebruik te maken van de ACT©-meting - de Analytical Competence Tool. Dit is een slimme, unieke en innovatieve methode die een persoonlijke analyse maakt van waar natuurlijke talenten en competenties liggen. Dit geeft ruimte om bewuste keuzes te maken voor dat wat van nature bij je past. Ook op momenten dat er druk ontstaat. Daarmee ga je meer vanuit je kracht leven en werken. ACT© kijkt naar elk aspect van wie je bent en wat je doet. Kortom, maak gebruik van deze kans om meer zicht te krijgen op hoe je je competenties kan inzetten voor je verdere ontwikkeling.

Voor wie is ACT©​-meting?
Voor alle medewerkers van de deelnemende woningcorporaties. De ACT© methodiek is voor iedereen die meer inzicht wil in zijn/haar competenties en talenten en/of een volgende stap wil maken.

Hoe werkt de ACT©-meting?
De ACT© methodiek binnen het SLIMproject bestaat uit 4 onderdelen:

• De meting zelf: in 12-15 minuten doe je de meting online.
  • Het terugkoppelingsgesprek met een van onze coaches: in dit gesprek krijg je een uitleg van de uitkomst van de ACT©-meting.
  • Een vervolggesprek over de praktische vertaling naar jouw leer & ontwikkelplan.
  • Een workshopsessie 'SLIM - Delen en doen'.

Tijdens de ACT©-meting maak je eerst op gevoel en beleving een keuze uit een aantal beelden. De keuze zal voor iedereen anders zijn door de persoonlijke associaties die je maakt. In de tweede stap van de meting kies je welke competenties wel of niet bij je passen. Na afronding van de meting wordt een rapportage gevormd. Dit is de basis voor een uitgebreid terugkoppelingsgesprek. De rapportage ontvang je tijdens het terugkoppelgesprek als naslagwerk. Dit gesprek en de rapportage laten onder andere zien hoe jouw talenten en competenties succesfactoren kunnen zijn.

Onderstaand kan je je aanmelden. Na aanmelding krijg je een uitnodiging om de meting te maken en zal de coach contact met je opnemen om een afspraak met je te maken voor het terugkoppelgesprek.

Aanmelden ACT Meting SLIM

* Zijn verplichte invulvelden.

Voornaam *
Achternaam *
E-mailadres *
Uw woningcorporatie *