De ACT© Meting

Analytical Competence Tool

De ACT©-meting is een slimme, unieke en innovatieve methode die een persoonlijke analyse maakt van waar natuurlijke talenten en competenties liggen. Het geeft inzicht in jouw handelen, en wat daar eventueel aan ten grondslag ligt. Dat geeft ruimte om bewuste keuzes te maken voor dat wat van nature bij je past. Ook op momenten dat er druk ontstaat. Daarmee ga je meer vanuit je kracht leven en werken. ACT© kijkt naar elk aspect van wie je bent en wat je doet.

Voor wie is ACT©​-meting?
De ACT© methodiek is voor iedereen die een volgende stap wil maken en/of meer inzicht wil in zijn/haar competenties en talenten. Dit kan zowel op individueel, team als op organisatieniveau worden toegepast.

Hoe werkt de ACT-meting?
De ACT© methodiek bestaat uit 2 onderdelen:

• De meting zelf: in 12-15 minuten doe je de meting online.
  • Het terugkoppelingsgesprek met een van onze coaches: in dit gesprek krijg je een uitleg van de uitkomst van de ACT©-meting.

Tijdens de ACT©-meting maak je eerst op gevoel en beleving een keuze uit een aantal beelden. De keuze zal voor iedereen anders zijn door de persoonlijke associaties die je maakt. In de tweede stap van de meting kies je welke competenties wel of niet bij je passen. Na afronding van de meting wordt een rapportage gevormd. Dit is de basis voor een uitgebreid terugkoppelingsgesprek. De rapportage ontvang je tijdens het terugkoppelgesprek als naslagwerk. Dit gesprek en de rapportage laten onder andere zien hoe jouw talenten en competenties succesfactoren kunnen zijn. Zo word je je bewust van hoe je deze kunt gebruiken en hoe ze elkaar aanvullen, versterken en het beste in je naar boven brengen, en hoe je je competenties kan inzetten voor je verder ontwikkeling.

Onderstaand kan je je aanmelden. Na aanmelding krijg je een uitnodiging om de meting te maken en zal de coach contact met je opnemen om een afspraak met je te maken voor het terugkoppelgesprek.

Goed doel!
Van elke ACT©-meting gaat € 10 naar Edukans. Zij creëren wereldwijd kansen voor kinderen en jongeren zodat ze met vertrouwen hun toekomst vorm kunnen geven.

Aanmelden ACT©-meting

* Zijn verplichte invulvelden.

Naam *
E-mailadres *
Opleidingsniveau *
Geboortedatum *