Info-bijeenkomsten

Stichting TIMO

Chatbot, corona, individualisering, een nieuwe generatie die echt anders naar werk kijkt, een krappe arbeidsmarkt. Zo maar een aantal ontwikkelingen die vergaande consequenties hebben op jouw organisatie of bedrijf. Maar ook mensen in je organisatie die het zo wel goed vinden en geen behoefte hebben aan groei en verandering. Hoe gaat jullie organisatie hiermee om? Hoe reageren jullie op deze ontwikkelingen en soms tegenstrijdige dynamieken?De enige constante factor ben jijzelf. Jij die de situatie beoordeelt, wikt en weegt en keuzes maakt. Maar wie ben jij eigenlijk en hoe maak jij jouw keuzes?

Een inspirerende bijeenkomst waarin jij op zoek gaat naar antwoorden op een aantal belangrijke vragen; 'waarom doe ik eigenlijk wat ik doe?' en 'waarom reageer ik zoals ik reageer?' En minstens zo belangrijk, 'hoe kunnen we binnen onze organisatie het gesprek aangaan met elkaar over al deze veranderingen?' 'Hoe betrekken we onze medewerkers bij deze ontwikkelingen?'

We laten jou graag kennismaken met ACT. De Analytical Competence Tool geeft inzicht in persoonlijke talenten en competenties én maakt het mogelijk om zowel op individueel, team- als organisatieniveau de directe betrokkenheid van mensen te stimuleren. Tijdens deze bijeenkomst delen Mendy Belgers van het ROC en Henk van der Pas, directeur van Scala basisscholen, hun ervaringen hoe zij dit vorm hebben gegeven in hun organisatie.

Van en met elkaar leren.

Anton Janssen I Caroline Schippers I Christianne Bongers Eelco Wisman I Erik Frieling I Jolien Slavenburg I Joost Broeren I Stéphanie Brunet de Rochebrune I

Aanmelding Informatiebijeenkomst TIMO 31-10-2023

* zijn verplichte invulvelden